CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 4, 2011

kehidupan aku pada hari ini..

setelah sekian lama aku tidak meng update blog aku..
hari ini,aku terdetik utk meng update blog..mcm2 cite ni aku nk kongsi..
cite pertama, aritu, nenek aku demam n batuk....agak risau jgk la pada masa tu..wlpn aku tahu perkara itu bile aku call mama aku..sebelum tu,aku mcm niat di hati, nk call mama akutp xjd...mcm allah bagi petunjuk suruh aku menelefon mama aku...then,aku berjaya call mama aku...baru lah aku tahu nenek aku demam..tp alhmdulillah...dia dh semakin sihat n boleh bt aktivit spt biase...aktivity?? mcm masak ke..bertani ke..berniaga ke..hehehehehe....hanye Allah je yg th betapa syg nye aku pada mereka iaitu nenek aku,parents aku, my siblings...love them so much... <3<3
cite kedua,,,pasal adik angkat aku,,,,aka adk yg aku syg jgk..die adalh sbhagian kluarga aku..
aku pn x sangka dpt bertemu dgn adk sebaik itu...takdir allah sume itu...kami hnye berkenalan dlm fb..tp aku syg die sgt2...kami xpernah berjumpe...kami x prnah bersemuka...tapi alhmdulillah..allah still aruskan kasih syg antara kami...bersyukur sgt..nama dia LUQMAN HAKIMI...
aku syg die sbgmne aku syg fmly aku yg lain...bnyk citer manis antara aku dan dia..suka duka kami rasai bersame...die belajar kt UK...dalam bidang pharmacy,,,,aku x sehebat die..aku th kemampuan aku...tp xpe..biar die berjaya,nanti boley bantu keluarga..mummy die pn baik sgt..wlpn kami xpernah berjumpe...
aku syg mummy....aku syg sume...really love all of them..




bersambung...nanti aku update lg..ade hal sikit..tunggu tau...mmuahh

2 comments:

Post a Comment

Next Post Back to Top