CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 12, 2011

Assignment...oh assaimen..

tak tahu la nak cakap pasal apa pasal assaimen ni...sebenarnye kan,aku malas nak assaimen,,,tapi nak wat camne..markah tu beb...jadi gak,terpaksa lah aku buat..hahahahahaha
kadang2 tiru orang lain nye assaimen..lagi ekspress..lagi cepat..mudah dan berpatutan..hahahaha..
macam motto polis n nk jual barnag plak kn ayat aku..bengong betol..sapekah yg bengong tu?????
hehehehe..waktu  bile sesuai buat assaimen???????aku ade cadangan...tapi korang pilih la yerr..
a-lepas bgn dari tidur
b-lepas mandi
c-lepas makan
d-lepas solat
e-lepas "pee" n "defeacation"
f-lepas main PES

kamu semua pilih la jawapan yang sesuai..kalau aku,aku pilih f,,,sbb lepas main PES,kalau aku menang,aku ade semangat nk wat assaimen..tp nk menang,kene la lawan org yang xterror sgt..hahahahahahaha

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top