CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 5, 2010

ceriTA di KAmpuS UiAm.......seDih sGt2....

cerita ini bermula 5 thn yg lepas...
aku telah ditemukan dgn seorang perempuan....
die baik dan kuat agamanye...
aku mula berkenlan dgn si die...


setelah lama kami berkenalan....
aku mula jatuh dgn si die...
kami mngenali hati budi masing2...
sblm kami declare...

lame kelamaan,aku sudah terpikat dgn si die...
2 thn aku mngenali si die...
slpas itu,aku mngikat ikatan perhubungan kami...
kami declare...aku rase epi sgt...

pd mase tu,aku rase die lah yg sesuai utkku...
aku sgt menyayangi si die...sgt2...
kerana keluarga aku n die mmg rapat...
kami sangat gembira...

hidup kami mmg xkn lari dr dugaan,,,
kadang2,kami bergaduh....
kadang2,bergaduh sampai minx putus...
cm tu lah dugaan dlm percintaan...

tp kami tetap xkn putus...
hati aku n si die telah sebati dalam hati kami masing2..
segala dugaan kami tempuhi bersame...
itulah kemesraan dlm percintaan...

die mngubah aku ke arah kejayaan...
selalu mmberi aku semangat utk terus berjuang...
berjuang demi kejayaan...
kami mmg serasi...


selepas tamat spm,
kami berdaftar sbg stdnt UIAM....
aku n si die mngambil kos yg same,,,,
klas yg same....
mgkn telah ditakdirkn....

5 bln kemudian,aku bergaduh dgn si die...
kali ini aku xpk panjang,,,
krn masalah kecil, aku clash...
aku yg pinta...

wlpn sblm ni die yg minx clash,
aku mmg xbg...
aku xth npe aku snggup clash dgn si die...
aku sedih atas perbutan aku...

aku sgt mnyesal.....
aku mngalirkan air mata penyesalan...
tp apakan dayaku...
takdirkn yg menentukn segalanye...

akhirnye,kami berpisah...
cinta kami yg diikat selama  thn itu.
putus bt selame-lamenye....
aku sedih...sebulan aku sedih dgn perpisahan itu....

hati si die telah tawar utk ku...
aku redha segalanya....
aku menyesal!!!!!!!!
sedih!!!!!!!

aku menyalahkn diri sendiri...
mmg aku yg salah,,,
setelah itu,aku dpt tawaran s.p.a....
mse itu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


die masih lg memberi semangat utk ku...
terime tawaran itu...
aku setuju...
akhirnye,aku keluat dari uia gn penuh ksedihan...

aku cube menerima hakikat ini...
aku bkn utk nye...
jodoh ku bkn dgn si die....
aku redha...redha..krn allah...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top