CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 4, 2010

peristiwa semalam.....

salam pembuka bicara...di manakah kesabaran saya...? adakah aku kuat cemburu..???????
begitulah persoalan yg aku ingin ku tujukan.....suatu hari,aku menegur si dia kerna tingkah laku die yg x sepatutnya ditegur....then, die marah kt aku n terus hentak meja ku n bawak beg duitnye keluar dr tempatku...
persoalannye,adakah aku terlalu melampau?????????????
die bgth aku mgkn sifat cemburu aku tidak pd tempatnye....aku mnerima nyer dgn hati terbuka n penuh keredhaan....aku th itu salah aku....slps itu,aku bertemu dgn si die....berbincang dgn baik...wlpn hakikatnye aku malu n rase khilangan maruh diri...tp aku yakin di sebalik kejadian ini mst ade hikmahnyer...after bincang, aku dgn si die kekal rapat spt sedia kala....

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top