CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 3, 2010

pertama kali aku bertemu dgn si die..berdebar..

pada akhir sem yg lepas,aku telah ditemukn dgn seorang gadis yg sangat baik...
pd mulanya,aku ingat die sangat garang,,tp sangkaan aku silap...die sbnrnye special bg aku...
aku mula mengenalinya dgnlebih rapat...pada suatu hari,aku digemparkn dgn msj dr si die...
die mengatakn bhwa die telah mnyukai seseorang.......aku pn terpaksa mengundur diri...
selepas tamat cuti sem 1,aku memberanikn diri msj dgn si die....selepas berbicara, die bg aku peluang utk menyelami ahti die...aku bersyukur...akhirnya,aku berjaya memahat namaku di dalam hati si die...aku pn berjaya memahatnama si die dalam hati ku....sekarang,kami semakin rapat....aku bersyukur aku dapat mengenali si die...mybe die anugerah Allah kpd aku yg x ternilai maknanye...alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment

Previous Post Next Post Back to Top